maanantai 8. marraskuuta 2010

Rändömeitä

Viime viikko oli aika tylsä meikkiviikko torstaita lukuunottamatta, jolloin leikin Sugarpillin Lumi-irtoluomivärillä ja muilla vihreillä sävyillä. Vihreä ei oikein ole mun juttu, minkä vuoksi sitä tulee harvoin käytettyä,vaikka se olisikin tosi kaunis. Lumi on siis monestakin syystä jännä. Ensinnäkin sen nimi on lumi ja se on valkoista. Voiko tämä olla sattumaa vai onko meikin kehittäjä Amy/Shrinkle tietoinen suomen kielestä? :D Tämä kuitenkin heijastaa vihreää aivan upeasti. Mutta on siis kuitenkin valkoinen. Siis jännää potenssiin kaksi. :)


Tuo tuossa kuvassa en siis ole minä. Kuva on lainattu Sugarpilliltä suoraan.









Vanhojentanssimeikkivideo (mun lukiosta on jo hetki aikaa, joten olen ehkä unohtanut yhdyssanasäännöt...) tuli kuvatuksi tänään ja ajattelin, että kun tämä on tehty vihreille silmille pyytäjän värityksen mukaan, niin voisin kuvailla jotain vielä sinisille ja ruskeillekin silmille. Kiinnostaako?

Ensi viikonloppuna on kivaa tiedossa. Lähden todennäköisesti visiteeraamaan kaveriani ja hänen vaaviaan pääkaupunkiseudun läheisyyteen, joten ajattelin hyödyntää tätä käymällä kuolaamassa Stockalla MACin meikkejä. Lisäksi MUFElla (MakeUpForEver) pitäisi olla joku Tapahtuma liikeessään, joten sinne suuntailen myös. Olen oikeastaan superinnoissani siitä, että pääsen nuuhkimaan Helsingin pakokaasuja, koska edellisen kerran muistan käyneeni siellä vuonna 2008 viisumihaastattelussa Jenkkilän reissua varten. Sitä ei lasketa, että lentokoneeni nousi ja laskeutui Helsinki-Vantaalla, joten periaatteessa olen ollut niillä hoodeilla vuoden 2008 jälkeenkin...

Projekti 10 pannuun videoni on tosiaan filmattu, mutta ei vielä editoitu tai ladattu, josta olen nyt ikikiitollinen, koska voin mielessäni kääntää asian niin, että meikkiostelulakkoni alkaa vasta, kun video on julkinen. Ottaen huomioon tosiaan, että en ole käynyt Helsingin kosmetiikkamarkkinoilla vuoden 2008 jälkeen en ehkä kenties mahdollisesti pysty olemaan ostamatta meikkejä. Ja kun vielä se MUFE-tapahtuma. Nii... Olen ehkä mielestänne heikko ihminen, mutta en jaksa vaivata ajatuksiani sillä, mitä muut ajattelevat minusta. Blogin nimi kuitenkin on Kosmetiikkaobsessio, joten mitä voi odottaa. :)

2 kommenttia:

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...