keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

2000 + 500 (no, 481...) KILPAILU




Säännöt:

Meikkikilpailu
- aiheena elokuvat, kerro viestissäsi kuka tai mikä oli inspiraatiosi
- aikaa 3 viikkoa, eli 15.5. asti
- kaksi kategoriaa aloittelijat ja edistyneemmät, oma kategoria pitää valita ja ilmoittaa
- palkinnot:
 - edistyneet: sedona lace sivellinsetti (tämmönen http://www.sedonalace.com/Cosmetic-Brushes/46/12-Piece-Professional-Makeup-Brushes-Black.aspx)
 - aloittelijat: perusmeikkituotteita
- osallistua voi kuvilla tai videolla, kuvat osoitteeseen kosmetiikkaobsessio@gmail.com
- yhdessä kuvista pitää pitää lappua, jossa lukee Kosmetiikkaobsessio tai  pitää mainita videolla, että look on kilpailuani varten (en. jousta. tästä. joten lappu mukaan kuvaan. älä unohda)
- pitää olla tilaaja, rekisteröitynyt lukija tai Facebook-tykkääjä, jos ei vielä ole voi liittyä

Arvonta
- kommenttikilpailu: kerro mistä pidät itsessäsi tai missä olet hyvä + ykköspalkintavalintasi (koru / BH paletti / kynsilakat)
- jos vastaat molempiin, saat kaksi arvontatikettiä hattuun
­- kommentoi vain kerran (paitsi jos tila loppuu kesken, saat kommentoida useammin :))
- aikaa 3 viikkoa, eli 15.5. asti

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Annie/199338663410536

Englannin kielisiä videoita: http://www.youtube.com/user/AnnieFinlandBeauty

Sigman siveltimiä täältä:
http://www.sigmabeauty.com/?Click=137813

27 kommenttia:

  1. Ma tykkaan laulamisesta :) Moni on kehunut aantani, ja se kylla piristaa paivaa :) Lempparipalkinto ois BH paletti

    VastaaPoista
  2. Pidän itsessäni mun ruskeista nappisilmistä! Oon kans hyvä suullisessa ilmaisussa esim puheissa ja väittelyissä :D lemppari ois varmaankin BH paletti, mutta myös korun kelpuuttaisin. Kynsiä mulla ei ole (katkeavat sentin pituisina) joten kynsilakat olisivat aika turhat :D

    pikkusini-@windowslive.com

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Mistä pidän itsessäni? Pidän omista silmistäni (vaikka ehkä hassulta kuulostaakin), ne ovat kivan vihertävät ja "säihkyvät".

    Missä olen hyvä? Omasta mielestäni olen hyvä ratsastamaan ja se onkin kuulunut harrastuksiini koko ikäni ajan.

    Lemppari palkinto: BH paletti.

    oijoih@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Pidän itessäni kasvojen piirteistä ja avuliaisuudesta.
    Oon hyvä mielestäni kirjoittamaan esseetä ja liikunnassa!
    Kelpaa kaikki palkinnot, koska jokaiselle olisi käyttöä :)

    tiudezu@luukku.com

    VastaaPoista
  6. Mistä pidän itsessäni...no ulkonäöstä jos on puhe, niin rakastan hiuksiani ja silmiäni! Silmäni ovat vihreät, mutta niissä on myös harmaansinistä. Pienenä harmittelin ettei mulla ollut sinisiä silmiä, nyt tämä jännä yhdistelmä tuntuu persoonalliselta.

    Luonteeltani olen aika avarakatseinen ja mua on monesti kehuttu hyväksi kuuntelijaksi. Sitä pidänkin tärkeänä ominaisuutena ja arvostan tätä taitoa myös itsessäni.

    Voi, tuo BH-paletti ois ihana!


    marianne.salonen(a)hotmail.fi

    VastaaPoista
  7. Minä pidän silmistäni ja ripsistäni. Monet ovat sanoneet, kuinka isot ja siniset silmät ja kuinka pitkät ripset minulla on! Tykkään itsessäni myös siitä, että osaan ottaa kaikki huomioon. Mielestäni olen myös hyvä ratsastamaan!
    Lempparipalkinto olis BH paletti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Sähköposti unohtu!
      linnea.lahtinen@gmail.com

      Poista
  8. Mä pidän itsessäni mun hiuksista. Ja olen hyvä laulamaan, niin mulle ainoskin on sanottu :) Lempi palkinto olis BH-paletti.

    suvi.romppainen@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Mistä pidän itsessäni? Pidän omista silmistäni sekä pitkistä ja tuuheista ripsistäni.
    Missä olen hyvä? Oon aika hyvä laulamaan ja piirtämään.

    Lempipalkinto: BH paletti

    VastaaPoista
  10. Mistä pidät itsessäsi?
    -Ripset on niin pitkät jaa tuuheat ,tykkään myös hiuksistani koska ne on pitkät ja paksu

    Bh paletti oi kiva:)

    munblogiinsahkoposti@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Itsessäni pidän eniten pitkistä ripsistäni ja hiuksistani! Ja osaan tehdä hyvin geelikynsiä. :)
    Lemppari palkinto olisi BH paletti

    eevi-r@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Moi en ainakaan vielä halua osallistua mutta aiheesi on hyvä ja mun mielestä ihmiset löytää oman hyvän puolensA voi se olla laulaminen taikka siivoaminen
    11voon niin en tiiä et viittinkö osallistuu mut oon lukia tilaaja ja tykkääjä.
    Anteeksi kirjoitus virheet

    VastaaPoista
  13. Mistä pidän itsessäni?
    Pidän paljon hiuksistani. Ne on ihanan paksut ja kiharat. Tykkään laitella hiuksia ja oppia uusia tapoja niiden laitossa.


    karoliina1993@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Ainiin. Lemppari palkinto olis BH paletti

    VastaaPoista
  15. tämä ei siis liity mitenkään aiheeseen, mutta pakko vaan kysyä nyt kun on tosi kauan pitäny kysästä:) elikkä oon todella nuori neiti n.18 vuotta ja mulla on alaluomella tosi karmeet suht tummat silmäpussit JA mielestäni häiritsevät juonteet. mitä suosittelisit käyttämään alaluomille? tiedän että varmasti jokaisella ihmisellä niitä juonteita on ja tulee olemaan, mutta mä vaan oon koittanut ihan hirveesti kaikenlaista, ja ne voiteet sun muut aina uppoaa sinne juonteisiin. käytän silmänympärys voidetta 1-2 kertaa päivässä sekä valokynää, mutta tuntuu ettei se auta.. eli millasia tuotteita tiiät mitkä peittäis tummat aluset tai/ja juonteet?kiitos jo etukäteen jos vastaat!!!:) (sori tuli vähän pitkä)

    VastaaPoista
  16. Pidän itsessäni silmieniväristä, koska ne on kivan siniset:)
    Olen hyvä ymmärtämään sarkasmia:D

    Lemppari palkinto olis BH-paletti:)

    seena.rima@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Tykkään kynsistäni, koska ne kasvaa tosi nopsaa ja eivät katkeile kovin useim. BH paletti olis kiva saada :)
    onzku1999@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Pidän itsessäni siitä, että oon vaan over all ihan hyvä tyyppi. Tai ainakin jos olisin joku muu ihminen, haluaisin varmaan kuitenkin olla itseni kaveri :D oon hyvä pizzakokki!

    ssonja.maria(at)gmail.com

    VastaaPoista
  19. Ainiin ja ykköspalkinto olis BH cosmeticsin paletti, ja tokana kynsilakat!

    VastaaPoista
  20. Voiko tohon meikki kilpailuun meikata jonkun muun vai pitääkä meikata oma naama? (:

    VastaaPoista
  21. Olen hyvä kuuntelemaan muita ja soittamaan pianoa, kun on kahdeksan vuotta tullut tunneilla soitettua.. Tykkään myös auttaa kavereitani "vaatekriiseistä" ja stailailla/meikata heitä. :D
    Lempparipalkinto olisi tietenkin BH paletti mutta kynsilakkojakaan ei voi koskaan olla liikaa.. :)

    mellii.i@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Pidän kulmakarvoistani,koska ne ovat luonnostaan hyvänmalliset. Säästyn paljolta tuskalta,kun minun ei tarvitse nyppiä niitä!
    Olen hyvä korjaamaan teknisiä vempaimia. En ole mitenkään kouluttautunut,mutta jotenkin saan aina rikki menneet elektroniikka laitteet toimimaan. :)

    VastaaPoista
  23. Tykkään mun sääristä; etenki korkkareiden kanssa näyttävät pitkiltä :) Ja on hyvä soittamaan pianoa, ihan vaan omaksi ilokseni!
    Mieluisin palkinto olisi BH paletti :)

    elzhuu@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Ainiin.Spost oli livinglikeahell@gmail.com ja mieluisin olisi koru

    VastaaPoista
  25. Mulla on korkeat poskipäät, raskaat yläluomet ja vahva leuka. Tykkään vahvoista piirteistäni :)

    Olen hyvö kuuntelija, mulla on hyvä huumorintaju(=sarkastinen...) ja olen kärsivällinen.

    Palkinnoista mikä vaan kelpaisi :)

    seep_ra@luukku.com

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...