torstai 10. heinäkuuta 2014

400s voittajat

15 kommenttia:

  1. OMG, mä pyörtyilen täällä vieläkin...
    Mulla on hitsin kiva työpuhelin, siinä kun on nopea netti. Huomasin, että videosi oli tullut, ajattelin kotimatkalla autossa samalla vilkuilla, että mitkä upea työt olivat voittaneet kisassa. Siinä mukavasti körötellen toinen silmä luurissa ja toinen puhelimessa, kunnes kuulin oman nimeni ja meinasin ajaa ojaan :D Kiljuin sitten yksikseni autossa, että ei ole mahdollista ja soitin äidille intopiukeana. Mä en voi uskoa. En sit yhtään. Kiitos, kiitos ja kiitos! <3 Ja kiitos arvioinnista. Sä olet todella mun inspiraation lähde, sun takia häivyttelystä on mulle tullut obsessio ;D Ja siis on täysin sua kiittäminen siitä, miten olen oppinut meikkaamaan paljon paremmin! Kiitos siis itsellesi <3
    Pistän sulle vielä sähköpostia, mutta nyt kiidän postiin. Pyörällä...joskin voi silläkin ajaa ojaan :D Olet ihana <3 Pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siis osaan kirjoittaa...tarkoitin toinen silmä luurissa ja toinen tiessä xD Vaikka taisin puhelinta sillä hetkellä katsoakin enemmän :p

      Poista
  2. Haha, ihana toi Janetin kommentti:) Ja tosi taidokas kyllä toi luomivärin toteutus!
    Kiva kun olit selvästi miettinyt ketä haluat palkita ja ottanut huomioon sen että joukossa on myös vasta-alkajia. Teet tätä selvästi sydämellä! Keep rrockinng gal! -HanSu-

    VastaaPoista
  3. Nyt on kyllä pakko sanoa että hieman hämmentää, bongasin oman meikkini tuolta pro-kategorian listalta vaikka höyhensarjaan luulin kyllä sähköpostissa ilmottautuneeni :/ siirsitkö sen sinne tarkoituksella vai lipsahtiko vahingossa vain ? Mutta onnea kumminkin voittaneille :)

    VastaaPoista
  4. Miten on mahdollista etten ole törmännyt tähän blogiin aiemmin! ASAP lisäsin lukulistalle ;)

    VastaaPoista
  5. Onks sulla tutoriaalia tuon Lancome Teint Visionnairen kanssa? Katoin jotain sun vanhaa haalintaa ja näin että hankit sen, itekki ostin tossa pari viikkoa sitten ja ois kiva nähä miten sä käytät sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei taida olla. Mahdollisesti olen sitä jollain videolla käyttänyt meikien teon yhteydessä, mutta en kyllä muista mitään tiettyä, minkä voisin linkata. Olen kohta kuluttaut sen loppuun joten varmaan arvostelen sen tässä ensi syksyn aikana.
      Käyttätapani sen kanssa on kyllä sama kuin kaikilla meikkivoiteilla. Levitän ensin tuputtelemalla Sigman F80 tai F84 ja sitten pyörittelen sen tasaiseksi.

      Poista
  6. Minä näin unta että olin s - marketissa ja sä olit siellä ja tulin puhumaan sinulle ja sit me mentiin istumaan joillekkin penkeille juttelemaa meikeistä ja mä kerroin sulle että sain tartutettua mun parhaan kaverin kattomaan sun videoita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitenkään mahdoton uni. :D Jos vaan onnistuisin sattumaan samaan s-markettiin kanssasi. :)

      Poista
    2. Sun tämä blogi on ainoo blogi jota lueskelen tai kattelen, koska en oo oikeen lueskelija ihmisiä.Mut sun videoita kattelen innolla:)Ja viikonloppusin varsinkin kokis lasi viereen ja kone auki yotuben hakuun Mizz Annie ja yöhön asti kattelemaa:3OOT MUN LEMPI VLOGAAJA/BLOGAAJA<33

      Poista
  7. Milloin tulee taas videota;-)

    VastaaPoista
  8. Mä vaan tässä mietiskelin että, sillon kun teit sen meikkikokoelma vol.5 nii ajattelitko että, se oi vika meikkikokoelma video. Tai siiis että voisitko tehä meikkikokoelma vol.6 :)
    + Voitko tehä myday videon tai että, näyttäisit vähän että,miten sun päiväsi kulkee ;p
    Ymmärrän kyllä jos et ehdi tehdä niitä<33

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...