perjantai 2. syyskuuta 2011

Sigmoja

6 kommenttia:

  1. Äää, minä niiin haluan tuon setin! Tämän vuoden synttärilahjakiintiö on valitettavasti jo täynnä, olen haaveillut noista siveltimistä _kauan_. Ehkäpä kuuntelen arviosi ensin ja tilaan nuo itselleni joululahjaksi. :)

    VastaaPoista
  2. :) Mä tilasin aikoinaan Sigman originellin setin ja olin tyytyväinen elämääni noin viikon tai pari, koska sitten Sigmalle tuli tää toinenkin setti myyntiin ja piti alkaa himoita sitä.
    Onneksi joulu on jo kohta.

    VastaaPoista
  3. Monta kertaa olin täyttänyt ostoskorini Sigmalla, mutta en tilannut mitään. Tämän videon inspiroimana jopa lähetin tilaukseni eteenpäin. :D Mullekin on siis tulossa Sigman pensseleitä. :D

    VastaaPoista
  4. Oi. :) Et varmasti kadu. Olen ollut tosi tyytyväinen Sigmoihini. Toivottavasti pääsevät yhtä sujuvasti ja hyvin perille kuin mun siveltimet!

    VastaaPoista
  5. Jouduitko maksaan noista siveltimistä tullimaksua? Mua himottais tilata, mutta pelkään että ne jää tulliin. :)

    VastaaPoista
  6. En. Odotin kyllä, että pääsen ihmettelemään, että miten tulliselvitys tehdään, mutta pakkauksen päälle merkitty tilauksen arvo ei ehkä ihan vastannut totuutta...

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...