perjantai 4. toukokuuta 2012

Jee / Plääh Huhtikuu 2012



Mainitut:
Urban Decay Eye Primer Potion, Eden (beautybay.com)
MAC, Creme d' Nude (Helsingin keskustan Stocka tai Turun Stocka)
MAC, Mulch (samat kuin yllä)
MAC, All That Glitters (samat kuin yllä)
Viva La Diva, Halo (Kicks)
Kone Helsinki kynsilakka, U02 (Tokmanni, Seppälä)
Freeman Facial Moisturising Cleanser, Kiwi & Yogurt (esim. Sokos)
Neutrogena, Visibly Clear Daily Scrub (esim. K-supermarket)
MUG luomiväri, Burlesque (makeupgeek.com)
Oriflame Nature Secrets Body Cream, Wheat & Coconut (Oriflame)


Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer (esim. Kicks)
Tresemme Split End Repair (esim. Citymarket)
Tresemme 24 Hour Body Thickening Mousse (esim. Citymarket)

4 kommenttia:

  1. Mulla on sama Tresemmen muotovaahto, ja toimii ihan niin kuin normaali muotovaahto. Tulee ihan normaalisti painamalla ja ravistuksen jälkeen käyttäytyy ihan kuin normaali muotovaahto. Eli saa sen tennispallon siihen kämmenelleen kyllä. Ja on toiminut mun pitkissä hiuksissa kuin unelma, tuo todellakin tuuheutta, tekemättä hiuksia koviksi ja karheiksi.

    Ton on PAKKO olla joku viallinen kappale, ihan oikeasti. Ehkä ne ei Tresemmellä nyt ottaneet tarpeeksi vakavasti sun valitusta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kökkö. Tresemme sai huonot pisteet asiakaspalvelusta, mutta hyvä jos tuote oikeasti toimii.

      Poista
  2. Oletko muuten tehnyt luomienpohjustajavertailua joskus? Mitä olet mieltä Artdecon pohjustajasta suhteessa Urban Decayn pohjustajaan?

    Mulla on toi Freemanin kiivijogurtti ja yritin käyttää sitä kaksoispuhdistuksen kakkosvaiheessa mutta jotenkin mulle jää siitä sellainen kummallinen olo, että se ei oikeasti puhdista kunnolla. Aamulla se voiskin toimia, taidan valjastaa sen aamuputsariksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Artdeco toimi mulla oikeastaan yhtä hyvin kuin Urban Decay, mutta en tykkää shimmerisistä pohjustusaineista luomilla, joten sen puoleen se ei jäänyt suosikiksi. Tykkään kyllä myös Urban Decayn uudistuneesta tuubista enemmän kuin Artdecon pikku purnukasta.

      Mä totesin kanssa, että puhdistusteho ei ole mikään loistava, mutta juuri siihen aamupuhdistukseen, johon mä käytän se toimii ihan loistavasti. Sopii hyvin mun kuivalle naamalle. Ilokseni olen alkanut tottua siihen fiilikseen, jonka kuivan ihon tuotteet usein jättää, eli naama ei tunnu ihan natisevan puhtaalta. Aikasemmin puhdistusmaidon fiiliskin oli mulle kauhistus. :)

      Poista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...