lauantai 30. lokakuuta 2010

Halloween

Jalkani kastuivat toissapäivänä työmatkalla ja nyt viettelen syksyn kolmatta nuhakuumetta. Tämä on supermälsää erityisesti siksi, että olin suunnitellut nyt viikonloppuna filmata supermonta videota, jotka ovat kiekoneet mielessäni jo aika pitkään, mutta en ole ehtinyt tai saanut aikaiseksi aiemmin. Ärsyttää kun pääni meinaa räjähtää hienoista videoideoista, joita en pysty tekemään. Onneksi mulla on kuitenkin vino pino editoitavaa materiaalia, jonka kimppuun voin käydä.

Mainittakoon, että tärkeimpänä seuraavista filmausprojekteistani ovat Wanhojen tanssi -meikki ja siveltimet-videoita. Näitä siis heti kun voin hengittää taas nenän kautta :)


Nyt sitten eilen tekemiäni Halloween-meikkejä.

Eräät ystäväni päättivät kilpailla Miss Suomen kruunusta.
Tässä ensimmäinen perintöprinsessa



Toinen perintöprinsessa



Väliin yksi talvi

[muoks: löytyi tämmöinenkin kuva, josta näkee vähän paremmin mitä kasvoilla tapahtuu :)]



Minun poliisiasuni. Löytyy pamppua, asetta ja käsirautaa. Välillä olin kyllä helisemässä, kun olisin tarvinnut muutaman käden lisää. Aseeni ei millään meinannut pysyä vyöllä, kun mulla ei ollut sille kunnon koteloa. Olin siis ehkä paras pollari ikuna.


Ja täällä vielä Miss Suomikin perintöprinsessansa kanssa. Oli jo niin kiire pippaloihin, että unohtui ottaa tarkempi kuva Suomen kauneimmasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...