tiistai 19. lokakuuta 2010

Moi!

Oon jo pari kertaa yrittänyt sanoa videossa, miksi aloitin blogin. Sitten tajusin, että voisin ehkä blogata perusteluni.
Mun tarvii ehkä perustella tää ihan vaan jo sen vuoksi, että en välttämättä kirjoita mitään superuseasti. Tämä on YouTube-kanavani komppiryhmä, taustalaulaja tai joku sellainen. Kuuntelen parhaillaan loistavaa musiikkia, että ehkä siksi musiikkitermejä mielessä. William Joseph on aivan loistava pianisti ja hänen eka levynsä Within on jostain ihan ihmeellisistä sfääreistä. Jos diggailet pianomusiikkia, niin etsi vaikka Spotifysta.
->Ensiksikin ajattelin, että voisin tehdä tästä blogista hieman vapaamuotoisemman. Puhun kyllä kosmetiikasta, kuten nimikin antaa ymmärtää, mutta jos mulle tulee mieleen jotain muuta, niin aion antaa itselleni vapauden höpötella ihan mistä vaan, vaikka musiikista. Hähää.

YouTubelle pitää luoda oma kanava, jotta voi kommentoida videoihin. Blogiin saa kommentoida kuka hyvänsä, joten... YouTube vaatii myös 13 vuoden ikää kirjautuneilta käyttäjiltään. En halua ottaa kantaa siihen, saisiko tai pitäisikö sen ikäisen vielä edes miettiä meikkejä. Vanhemmat asettakoot ne rajat. Minä olen täällä ja vastailen kysymyksiin ja opetan kaikkia kiinnostuneita.

Videon tekemiseen menee videosta riippuen paljon tai hirmu paljon aikaa. Meikin kuvaamiseen menee vähintään puoli tuntia. Sen editoimiseen vähintään kaksinverroin sama aika. Jotkut videot on sitten nopeampia, kuten shoppailut. Toiset taas on hitaampia, kuten ABC-videoni, joita oikeasti suunnittelen ja mietin ennen kuvaamista :) (Siks niitä on vasta kaksi :D) Blogitekstin voi näppäillä vartissa. Käyn koulussa sekä töissä ja harrastan kuoroa ja kuntosalilla käyntiä, ja mulla on vielä poikaystäväkin. En osaa ryhmitellä, onko hän harrastus vai kenties lemmikin korvike :P ;) Täten joskus viikosta loppuu aika kesken, ja silloin on hyvä, jos voi kirjailla jotain pikaista, jolla lievittää omaa kosmetiikannälkää.

Tuossa sivussa löytyy linkit mun YouTube-kanaville, jos eksyit tänne ennen kuin sinne. Lisäksi luulen onnistuneeni luomaan välilehden, jossa on kuvia tekemistäni meikeistä. En ole ihan maailman taitavin bloggaaja :D

Haa... mutta onnistunen myös luomaan kyselyn, jossa haluan mielipiteitä siitä, miten mun kannattaisi nimetä shoppailu-/haalinta-/ostosvideoni - eli ne videot, joissa esittelen mitä tuotteita tarttui kauppareissulla mukaan. Tosin niitä ei nähdä ehkä vähään aikaan, sillä filmasin juuri Project 10 Pan -videon. Siitä blogiteksti hieman alempana. Varastossa on kuitenkin vielä sitä ennen pari tällaista hankalasti nimettävissä olevaa videota, joten auta minua, ja pistä pallo ympyrään. Tai jotain ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...