maanantai 22. marraskuuta 2010

Pikkujoulumeikkiä 2010




Pyydän vielä kerran anteeksi huonoja musiikkipäätöksiäni viime aikaisissa videoissani. Olen alkanut rentoutua ihan kunnolla kameran edessä. En edes peitä sänkyä joka kerta ennen kuin alan filmata. Lisäksi olen siis alkanut kuunnella musiikkia. Tämä innosti erityisesti kansainvälisiä katsojiani kommentoimaan videooni. Mulla on paljon kivempaa meikkaillessa, jos kuuntelen musaa, mutta ehkä voisin silti ajatella niiden ihmisten mukavuutta, jotka eksyvät videoitani katsomaan.

Lisäksi minua kehotettiin parantamaan ala-arvoista valaistustani. Olen ehkä todellakin hieman tuudittautunut mukavuuteen yritteliäisyyden sijaan, ja kuvitellut että nää valot on tälleen ihan hyvät. Erityisesti zoomatessa kuva hämärtyy aika lailla. Siitä huolimatta tiedän myös, että tämäkin käyttämäni valaistus syö jonkin verran värejä. En muuten oikeesti katoa lakanaan niin, että näkyviin jäis vaan raju silmämeikki ja kirkas poskipuna... ;) Aion yrittää kokeilla juttuja valaistuksen suhteen, mutta uusia lamppuja en lähde ostamaan, koska oon laiska ja tästä hommasta ei oikeesti makseta mitään, joten ei siihen kannata sijoittaakaan. Meikit on eri asia. Niihen sijoittaisin joka tapauksessa :D

Projekti 10 päivitys: Hyvin menee. Golden Beige on jo ihan melkein poissa. Molemmat kynät jouduin terottamaan toissapäivänä eli ne kuluivat, mistä olen iloinen. Beige Taupe puolestaan on päätynyt luomille melkein jokaisessa päivämeikissä, ja se on paljon monikäyttöisempi kuin olen kuvitellut. Vähän pelottaa, että kun olen kuitenkin jo näin projektin alkuvaiheilla alkanut miettiä, mitä sitten ostan kun se loppuu, että minkälainen kosmetiikkapommi räjähtää, kun tää projekti oikeesti loppuu. :D Viimeeks kun päätin pitää 'en osta kosmetiikkaa' helmikuun olin heti puolenyön jälkeen maaliskuun puolella tilaamassa eBaystä ripsiä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...