tiistai 24. huhtikuuta 2012

Kuraa ja huteja



Mainitut:
Gosh, professional lift off the day eye makeup remover
Oriflame, nature coconut and ricemilk nourishing hair mask
Vaseline, healthy hand & nail
Pirkka, kasvovesi
Freeman, facial hydration mask goji berry
Ldb, tinted day cream
Hawaiian Tropic, self tan cream
XZ, tyrniöljyhoito
e.l.f., makeup mist and set
Lumene, Blueberry curl ripsiväri
Technic, glitter liner, blue
CCUK, Diamond Gloss kynsilakka
Depend, kynsilakka nro 248
Color Institute, poskipuna
BeYu, rajauskynä 617
BeYu, Color Biggiet
Lumene, sun radiance skin tone perfector Bronze Glow
Eveline Cosmetics huulikiillot
Eveline huulipuna
Maybelline Dream Touch Blush, vaalea persikan sävy
MNY poskipuna 301
Lumene, valokynä


Eri mieltä saa tietty olla. Suuttua ei saa. ;) Nää on vaan mun mielipiteitä.

7 kommenttia:

  1. Musta vähän tuntuu, että tuo sun Lumenen valokynä on kyllä joku epäonnistunut kappale. Mulla se, minkä sun kilpailusta voitin, toimii ihan hyvin. Yhdellä tai kahdella klikkauksella tulee ihan sopivasti tavaraa, ei oo mitään kökköjä eikä se mun mielestä mitenkään tummaakaan oo, tosin ei ehkä ihan tarpeeksi vaaleeta valokynäksikään ihan vaaleaihoisille. Ja on muuten ainakin ohuempaa ku mun silmän alle tarkoitettu peitevoide, eli ei nyt hirveen paksua ainakaan. Ihan ok tuote siis mun mielestä, oon käyttäny enemmänki peitevoiteena kun valokynänä, mutta toimii ainakin johonkin mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Harmi, että olen jo kehittänyt hirmuiset antipatiat tätä kohtaan. Ne on melkein niiku osa mua enkä haluaisi luopua niistä. :D

      Poista
  2. Laitoin kauheet kerrokset tuota Freemanin kosteuttavaa naamiota kasvoille (niin iso purkki ja edullinen hinta, ettei tarvi säästellä) ja mun kasvot suorastaan imasi sen koko naamion hetkessä :DD Melkosen outo naamio tai sitten janoiset kasvot.

    MNY:n 301 poskipunasta oon kyllä tykkäillyt ja ainakin itse onnistun joskus jopa poskipunaöverit tekemään (kalpeat kasvot) :) Käytän tosin vain talvisin, koska kaikki muut punat tuntuu silloin hullun pigmenttisiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla käy usein ihan tavan kasvovoiteiden kanssa niin, että rasvaan koko kasvot, ja kahden sekunnin kuluttua posket on sen tuntuset kuin niille ei olisi laitettu mitään. Sluuuurp. :D

      Nii joo, ehkä jos olisin tänä talvena alistunut kalpeudelle (enkä olisi lätrännyt kerran viikossa itseruskettavan kanssa) niin se poskipuna olisi ollut munkin käytössä parempi. :)

      Poista
  3. Nää on vaan näitä parhaita videoita :) haha xx

    http://minboudoir.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Okei, tää on yli vuoden vanha video, tiedetään, mut ahmin näitä sun videoita aina vapaa-ajalla >:) Mutta siis, mulla on tuo Lumenen uudenlainen valokynä, enkä tosiaan suosittele osatamaan. Joillain voi toimia, mutta ittellä nää ongelmat: Eli aloin nyt tän videon jälkee kaivaa niit esille kun on vähemmälle käytölle jäänyt, ja pistin sitten kädelle ja mietin et "Onks tää muka niin tumma" ja no, ei se ollu tumma. Se oli vaaleenpunasta. Ei oo kasvoilla ikinä näyttäny vaaleenpunaselta (toki ovat jo hiemna vanhmpia eikä mitään juuriostettuja), mutta näin kädellä ainakin näyttää enemmän ohuelta huulipunalta. Kasvoilla ei koskaan oikein tehnyt mitään, ihan sama siis pistinkö sitä vai enkö. Ja se kliksu hommeli ei. vaan. toimi. Mega-arghhhh kun huomasin tämän ostamisen jälkeen. Kliksuttelen muutaman kerran, ei tule. Kliksuttelen lisää, no ei vieläkään. Kliksuttelen vielä vähän ja yhtäkkiä huoneeni täytyy siihen. Että juu, en suosittele minäkään (jos joku nyt vielä näitä kattoo ja aattelee kokeilla ni älkää). Ja mini-ihkutus loppuun, suosikki blogi, jatka jatka jatka ^^

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...