torstai 24. helmikuuta 2011

Kivaa 88-paleteilla

2 kommenttia:

  1. Tää ei liity mitenkään postaukseen, mutta tiedätkö mitään tuotetta jolla saisi valkaistua ns viiksiä? Olen 15 v tyttö ja mua häirittee ihan sikana että mulla on ylähuolessa tummahkoja karvoja, eli ihan ku mulla olis pienet viikset. en uskalla nyppiä tai mitään ettei ne kasva pahemmin takas. ja mielellään joku suht halpa tuote jonka saa ostettua kaupasta ku mulla ei oo mahdollisuutta tilata...

    VastaaPoista
  2. En ole koskaan tähän soveltuviin valkaisutuotteisiin törmännyt, mutta nyppimistä suosittelen. Siis nimenomaan nyppimistä (ei sheivausta), jolloin ne lähtee juurineen, eikä kasva pahempina takas. Jos olet onnekas, niin ne kasvaa huomattavasti vähemmän hanakasti takas kuin mitä olivat.

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...