sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Onnea on uusi kosmetiikka

Sain valitsemani 10 tuotetta kulutettua torstaina (Project 10 Pan & Project 10 Pan Update). Koko yön rakentelin ostoslistaani. Perjantain hymyilin tyhmästi ja aina välillä hypähdin ilosta töissä ollessa, koska ostosmatka oli suunniteltu kotimatkan yhteyteen. 
Minä en sitten liioittele, kun sanon että hypähtelin. Alkuviikosta (olen töissä postilla) tuli jakoon Kicksin mainokset, ja minä heittelin niitä hyllyihin jakajia varten, joten kun päästiin mun kadulle, eikä sieltä tullutkaan mun mainosta, niin harkitsin jo, että pitää käydä Kicksissä ja kysyä, että onko mun klubijäsenyydessä joku ongelma. Missä mun mainos on?? Valitin kohtaloani myös suureen ääneen työtovereilleni: Jäin ilman mainosta, onko tämä reilua hä? 
Seuraavana päivänä tulin koulusta ja kävin postilaatikon kautta, ja siellä minun mainokseni sitten oli, tullut varmaan aamun kuormassa ja erikseen ehkä sen takia, että sain tuoksunäytteenkin. Minä, aikuisten oikeasti, seisoin siinä laatikolla ja päästin onnellisen "hiii":n.
Blogin nimi ei suotta ole KosmetiikkaOBSESSIO.

Jo torstai iltana tein tietysti tilauksen netissä. Tällä kertaa cerryculture.com:ista, kun siellä oli Milani-ale. Tilauksessa on YouTubella kovasti kehuttuja kyniä, mikä on sopivaa, koska kulutin mustan rajauskynäni loppuun projektissani. Jotkut pitävät niitä parempana kuin Urban Decayn 24/7 kyniä. Jos tosiaan ovat sitä, niin kiva, koska hinta jää kolmannekseen Urban Decaystä. Tietysti mulla ei ole koskaan ollut yhtään UD:n kynää, joten vertailu jää vähän vajavaiseksi. :P Ehkä ensi kuun kosmetiikkabudjetilla tilaan semmoisen; värikin olisi jo valittuna: Ransom. Vielä ei ole tullut cherryculturesta ilmoitusta, että tavarat olisivat lähteneet. Aikaeron huomioon ottaen heillä olisi ollut torstai sekä perjantai aikaa pistää ne postiin. Pyh.

Tänään suunnitelmissa on sitten filmata haalintaa/haulia, en ole vielä päättänyt tekisinkö suomeksi vai englanniksi. Mua vähän surettaa se, miten olen laiminlyönyt anniecaz-kanavaani. Suomen kieliselle kanavalle olen jo tehnyt enemmän videoita kuin anniecazille, vaikka anniecaz on ollut olemassa jo kohta kaksi vuotta. Lisäksi mulla on tosi paha olo siitä, etten ole saanut tehtyä Annie Awardsien suomen kielistä versiota, kun lupasin sen jo aikoja sitten. Oikeastaan olen kyllä filmannut sen jo kahdesti... mutta. Tänään lupaan siis tehdä sen, vaikka kieleni olisi solmussa videon alusta loppuun.

Nyt menen syömään aamupalan, sitten siivoan kämppäni, sitten käyn kuntosalilla ja sen jälkeen voin hyvällä omalla tunnolla keskittyä kosmetiikkaan vaikka koko loppu illaksi. :)

4 kommenttia:

  1. Hahaa, tiedän postilaisena tuon tunteen, kun jää ilman jotain mainosta, minkä muut saavat. (En saanut tuoksunäytettä, nyyh..) Ilmeisesti firmat harrastavat jotain kohdennettua mainontaa esim. iän tai ostosten perusteella.
    Mullakin on ostoslista valmiina ostolakon loppumista varten. Olen siis se tyyppi jolla on 20 tuotetta listalla, muut paitsi puuterit varmaan loppuvatkin lähiaikoina. Niissä voikin sitten mennä tovi.
    Äidillä on tuommoinen UD:n 24/7 -kynä, ja se on oikeasti tosi hyvä, tosi mukava ja helppo käyttää.

    VastaaPoista
  2. Mie jotenkin tavallaan arvostan enemmän sitä että sie teet videot suomeks kun tekisit ne englanniks, koska _hyviä_ suomenkielisiä meikkivideoita on miun mielestä hankala löytää. Jos viitsit ja olet löytänyt sellaisia youtubekäyttäjiä, voisitko antaa vinkkejä tällaisille ihmisille jotka eivät niitä ole löytänyt?

    VastaaPoista
  3. hellin: :) On myöskin kiva katsella kaipailevasti muiden ihmisten naistenlehtiä... Jotenkin tekis mieli tilata ne kaikki, mut se ei ehkä olis järkevää :D

    Ruby Rose: Suomalaiset beautytubettajat ovat harvassa, hyvät sekä huonot. Mun Youtube-kanavan tilauslaatikosta voi vilkaista, keihin olen törmännyt.

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä, taidan katsoa heti kun tuon Project 10 pan haalintavideon olen katsellut :)

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...