maanantai 28. helmikuuta 2011

Rändömeitä

Ups. Siis mä yksinkertaisesti unohdin kirjoittaa eilen suomalaisista suosikeistani. Ette valitettavasti kuule heistä vielä tässäkään postauksessa, sillä se vaatii multa enemmän aikaa kuvineen ja linkkeineen. Tällä hetkellä olen aika lailla valmis lukemaan 20 sivua Harlekiini-kirjaa, (joka päätyi käsiini kiertokirjana, kun se tipahti postisäkistä), ja nukahtamaan kesken sen 20 sivun. (Fun Fact: luin nuorempana näitä roskaromansseja suurella innolla, ja omistin varmaan 100 kirjaa, jotka olivat vetolaatikossa sänkyni alla. Kandin tutkielmani tein romanttisesta kirjallisuudesta.)
Maanantait on aina rankkoja päiviä mulle, koska käyn luennolla, jos sellainen sattuu olemaan, töissä, ja sieltä suoraan kuoroharkoissa ja kotiin pääsen puol ysiltä. Nälkäisenä. Järsin jo ovenkahvaa tullessani. Fiksu pakkaisi ehkä mukaan banaanin, mutta en minä. Pari vuotta sitten maanantait oli tosin vielä hankalampia... ja ihania yhtä aikaa. Kävin taekwondossa, johon kipitin kesken kuoroharkkojen ja ne treenit kestikin puoleen kymmeneen. Sieltä pyöräilin aina vielä parikytä minuuttia kotiin.
Harrastus sinänsä jäi, mutta muistan aina uhota, että "tuu tänne sanomaan, mä osaan taekwondoa". Poikaystäväni kiemurtelee vieressäni, koska se tietää, että se siinä tositoimiin joutuis, jos jotain tapahtuisi. :D Olen ihana.

Mutta siis aloin kirjoittamaan, koska halusin jakaa kanssanne turhautumiseni siitä, etten asu minkään metropolin lähettyvillä. Lushin seerumista alkaa olla pelkkä nökö jäljellä, joten pitäisi joko tilata uusi tai matkustaa. Tai kokeilla jotain muuta. Meikkikokoelmani näyttäisi varmasti erilaiselta, jos asuisin edes jossain semilähellä pääkaupunkiseutua, jolloin pääsisin ostelemaan esim. MACiä tai MUFEa. Naurettavaa, että tilailen vähän väliä tuotteita jonkun meren takaa, mutta Helsinki on liian kaukana.
Onko mulla kohtalotovereita, jotka toivovat asuvansa paremmalla shoppailupostinumeroalueella?

5 kommenttia:

  1. Mä en niinkään toivo asuvani lähempänä pääkaupunkiseutua, sillä en osaa kuvitella itseäni sinne asumaan, enkä usko, että viihtyisin. Enemmänkin toivoisin, että ne shoppailumahdollisuudet muuttais lähemmäs mua. :D Toistaiseksi tyydyn siis vaan tilanteeseen ja tilailen merten takaa. Helsinki oikeasti ON kaukana, sinne matkustaminen on kallista ja on vaan kaikin tavoin helpompaa tilata tuotteet suoraan omaan postilaatikkoon.

    Se Helsinkiin shoppailemaan lähteminenkin vaatisi paljon enemmän rahaa kerralla käytettäväksi, nyt voin tilailla pikkusummilla aina silloin tällöin. Joo, oon köyhä ja huono säästämään...

    VastaaPoista
  2. Ai niin, laitoin sulle muuten s-postia siitä punasta pari päivää sitten. Jos ehtisit vastailemaan piakkoin, kun siitä on muitakin kyselyjä tullut?

    VastaaPoista
  3. Hei, mä sain ajatuksen! Jos haluat, niin voin käydä sulle joskus MACin tai MUFen tiskillä kun käyn niillä ihastelemassa aika usein? Jos tiedät jo jotain mitä haluaisit kokeilla, niin voin helposti käydä nappaamassa ja pistää sulle postiin!

    -Elina

    VastaaPoista
  4. Juu, tiedän olevani laiskuuden ruumiillistuma, mutta asustelen pk-seudulla, aikaisemmin asuin Helsingissä lähiössä, mutta nyt ja silloin olen/olin usein liian laiska lähtemään keskustaan pelkästään meikkien takia. Ehkä se on tosin hyväkin asia.. Lisäksi mua pikkaisen ahdistaa se keskustan ihmisvilinä. Onneksi kauppakeskuksissa on hyvät valikoimat, ja niihin kun menee esim. illalla ennen sulkemisaikaa, saa rauhassa katsella. Tai sitten voi työllistää postipoikaa, ja shoppailla oman kodin rauhassa :)

    VastaaPoista
  5. Mansikka: Oikeassa olet. Budjetista tulee hullun suuri jo ihan vaan Hesaan matkustamisen vuoksi. Etenkin kun meikit matkustaa pilkkahinnoilla lentokoneessa tänne Suomeen ;)

    Elina: Kiitos kovasti tarjouksesta. Ongelma on, että haluaisin oikeastaan vaikka mitä, joten pitäisi nähdä tuotteet livenä, että osaisi päättää mitä sitten oikeasti kannattaa hankkia. Mulla on onneksi toiveissa, että saan hyvän syyn lähteä livenä katsomaan noita meikkilöitä vielä tässä kevään aikana. :)

    Anonyymi: Totta on, että laiska ihminen säästää rahaa. Ennen kuljin aina kotimatkalla Anttilan kosmetiikkaosaston läpi, kun se oikeasti oikaisi mun kotimatkaa, mutta oikoi myös pankkitiliä siinä samalla :P :D Nyt kun pitää aina erikseen lähteä, niin ei tule haksahdettua niin usein.

    VastaaPoista

Meikkihuoneen taru päättyy

Käytiin juuri kissan kanssa ulkona kävelyllä. Hani yleensä pelkää koiria, mutta tahtotila kaiketi voitti pelon, sillä tällä kertaa se vain k...